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Patch 1.1 für Tiberium Wars

maxl • Wed 28 im Mar, 2007[18:09 GMT]
Tiberium Wars
Wie bereits angekündigt, ist (über-)pünktlich zum Release bereits der erste Patch verfügbar. Er kann einfach durch das Einloggen für den Mehrspieler-Modus bezogen werden. Mit Patch 1.1 werden einige schwerwiegende Probleme behoben, ansonsten finden keine großen Änderungen statt.

Balance-Änderungen, neue Karten und weitere Bug-Fixes werden ihren Weg erst in Patch 1.2 finden, der für Ende April angekündigt wurde.

Achtung: Bei der Installation des Patches kann es bei einigen, wenigen Installationen zu Problemen kommen. Für vorübergehende Lösungen des Problems, siehe weiter unten.

Hier der offizielle Changelog (Englisch):

Zitat:


Hey everyone,

PATCH 1.1 IS LIVE, log online and download now!

This day 1 patch addresses some very important fixes and exploits. I also want to note that we are already working on patch 1.2 which will technically be our first major patch with balance changes, more bug fixes, added maps, etc. That is slated for late April. But today... you get to download patch 1.1 :o)

IMPORTANT NOTE: We have made an option in patch 1.1 that will allow you to turn off the Kane Edition skins if you`d like. This is purely a matter of preference, so if you want the normal skins, download the patch and have at it!

You`ll need to log online to download the patch now that it is live.

Below is the change-list.

Version 1.1 Launcher File - March, 2007
============================

This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several bugs and exploits:

Exploits

* Scrin Mastermind`s Teleport Units ability maximum range reduced.

* GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin`s Phase Field ability.


Optimizations

* Improved video playback on low-end system configurations.


Balance Changes

* Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds.

* Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage changed to SNIPER.


Bug Fixes

* Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.

* Fixed issues with automated map transfer ability in multiplayer.

* Fixed an error that would sometimes cause a Commentator`s telestrator drawings to not erase when intended during BattleCast matches.

* Fixed issues with replay file playback.

* Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in- game chat window.


Other Changes

* References to Nod`s "Avatar Warmech" unit have been changed to "Avatar".



-Predator

Kommentare

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Kommentar von Break.

von admin, Friday 30 im March, 2007[13:29:08 GMT]
Tolle Karte...
Der EA-Downloader funktioniert nicht?!?! Was mache ich jetzt?! Das ist doch alles zum Kotzen hier -.-
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Kommentar von BrUiSeR.

von admin, Thursday 29 im March, 2007[19:45:23 GMT]
Und was soll ich machen wenn der Workaround auch nicht funktioniert? Schafft EA da noch Abhilfe?

Kotzt mich sowas von an, BF 2142 war auch nicht gerade frei von Bugs und nun schonwieder! 59? für ein Spiel ausgegeben was nicht 100%ig funktioniert....
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